.jpg)
08.08.2022r.
Szanowni Państwo,
informujemy, iż zmianie uległ pkt. 1 w oświadczeniu uczestnika projektu. Punkt 1 otrzymuje brzmienie:
1. Administratorem moich danych osobowych jest w odniesieniu do zbioru Wnioskodawcy WROP 2007-2013 i 2014-2020 - Województwo Wielkopolskie z siedzibą przy al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań. Natomiast w odniesieniu do zbioru Centralny system teleinfomatyczny wspierający realizację programów operacyjnych - minister właściwy do spraw rozwoju regionalnego, mający siedzibę przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 Warszawa.
14.05.2021r.
Szanowni Państwo,
W związku z czynnościami przygotowawczymi poprzedzającymi wszczęcie postępowania w ramach realizacji projektu: „Alfa i omega - wzrost kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej w Dąbrówce” realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8, Działanie 8.1. DGA S.A. dokonuje rozeznania rynku, w celu oszacowania wartości zamówienia polegającego na na doposażeniu bazy dydaktycznej szkoły
W związku z powyższym zapraszamy do składania ofert cenowych
- wzrost kompetencji kluczowych 400 uczniów w tym 26 uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi poprzez doposażenie pracowni przyrodniczej i matematycznej w szkole, organizację zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, kółek zainteresowań
- wzrost kompetencji i/lub kwalifikacji 53 nauczycieli poprzez udział w studiach i/lub szkoleniach
- Zajęcia wyrównawcze.
- Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia.
- Doradztwo edukacyjno-zawodowe.
- Doposażenie pracowni przyrodniczej i matematycznej.
- Studia i szkolenia dla nauczycieli.
- Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje kluczowe po opuszczeniu programu: 400.
- Liczba nauczycieli, którzy uzyskali kwalifikacje lub nabyli kompetencje po opuszczeniu programu: 53.
- Liczba szkół, w których pracownie przedmiotowe wykorzystują doposażenie do prowadzenia zajęć edukacyjnych: 1.
Kwota otrzymanego dofinansowania: 691 993,36 zł.
Wartość projektu: 728 988,36 zł.
Osoba ds. rozliczeń: Pani Iwona Pilarczyk - Smocikowska
Asystentka kierownika projektu: Pani Agnieszka Ludwiczak